Gyakran Ismétlődő Kérdések
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat, hogy Ön gyorsan és egyszerűen megtalálja a szükséges információkat a szódagépek, vízadagolók, szűrők és szervizszolgáltatások kapcsán. Ha mégsem találja a keresett választ, vegye fel velünk a kapcsolatot, és készséggel állunk rendelkezésére.
Szódagépet szeretnék bérelni. Mi a teendőm?
Lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink valamelyikén, és örömmel segítünk Önnek megtalálni a legmegfelelőbb megoldást.
Tanácstalan vagyok, milyen szódagépet béreljek.
Kérjük, keressen bennünket bizalommal elérhetőségeink valamelyikén – munkatársaink készséggel segítenek Önnek a legmegfelelőbb választásban.
Árajánlatot szeretnék. Mi a teendőm?
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken, és örömmel segítünk eligazodni az árajánlatkérés menetében.
Szükséges szűrő a szódagépbe?
A vízautomata szűrője opcionális, azonban mivel a csapvíz minősége országon belül is jelentősen eltérhet, javasoljuk a szűrő használatát a lehető legtisztább víz érdekében.
Nem szeretem a szénsavat. Van sima hideg és szobahőmérsékletű vizet adó automata?
Kínálatunkban elérhetők hálózatra köthető vízadagoló automaták, amelyek hideg és szobahőmérsékletű vizet biztosítanak.
Ragaszkodom a hideg–meleg vizet adó vízgéphez. Létezik ilyen?
Kínálatunkban olyan vízautomaták is szerepelnek, amelyek hideg és forró vizet is szolgáltatnak.
Szódagép bérlés esetén mi a menet?
Vegye fel velünk a kapcsolatot igényei felméréséhez. Javaslatot teszünk, majd árajánlatot adunk. Elfogadás után szerződést kötünk, és kollégáink kiszállítják, valamint beüzemelik a készüléket.
A hálózati vízgépek mennyire hűtik le a vizet?
Általában 2–4 °C és 15 °C közötti hőmérsékletre hűtenek.
Ballonos vízgépet szeretnék. Elérhető?
Igen, választhat ballonos vízadagolót, hideg–meleg vagy hideg–meleg–szóda opcióval.
Szeretném tudni, hogy milyen az ivóvizem. Hogyan lehetséges?
Speciális vízmérő berendezéseinkkel segítünk az ivóvízminőség megállapításában. Kérjük, keressen minket bizalommal!
Palackozott víz vagy hálózati szódagép – melyik a kedvezőbb?
Anyagilag és környezetileg a hálózati vízgép kedvezőbb, mivel csökkenti az egyszer használatos palackok mennyiségét és hosszú távon költséghatékonyabb. A ballonos vízgép kényelmes, de rendszeres palackcserét igényel.
Ásványvíz vagy szűrt víz – melyik egészségesebb?
Mindkettő lehet egészséges, eltérő előnyökkel. Az ásványvíz természetes ásványianyag-tartalmat biztosít, a szűrt víz tisztább lehet a szennyeződésektől; az ásványi anyagok pótlására azonban figyelni kell.
Pohártartóra és eldobható pohárra lenne szükségem.
Kapcsolódó kiegészítőket is biztosítunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi ajánlatért.
Kit hívhatok, ha baj van a szódagépemmel?
Hibabejelentő telefonszámunkon készséggel állunk rendelkezésre: +36 70 570 0853.
Folyik a víz a szódagépből. Mi a teendő?
Áramtalanítsa a készüléket, zárja el a hálózati vízcsapot, majd hívja a hibabejelentőt: +36 70 570 0853.
Nem jön szóda a szódagépből. Mit csinálok rosszul?
Ellenőrizze a CO₂-palack töltöttségét és nyitottságát, a vízellátás csatlakozását/nyitottságát, valamint a szűrő állapotát. Ha továbbra sem működik, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Honnan ismerem meg a szervizes kollégát?
Szervizes kollégáink fekete színű, Palotay Soda+ logóval ellátott munkaruhát és névkitűzőt viselnek.
Mennyi időn belül állnak rendelkezésre a szervizes kollégák?
Vállaljuk, hogy a bejelentett problémát 48 órán belül orvosoljuk.
Hálózati szódagép telepítéséhez mit kell előkészítenem?
Biztosítson 230 V-os konnektort és hálózati vízbekötési lehetőséget. Bizonytalanság esetén keressen minket bővebb tájékoztatásért.
Ballonos vízadagoló esetében milyen előkészületi munkálatokat kell tennem?
Szükséges egy 230 V-os konnektor és elegendő raktározási hely a ballonoknak. Kérésre ballontartókat is biztosítunk.
Fordított ozmózis víztisztító berendezést szeretnék telepíttetni. Szükséges valamilyen előkészület?
Szükséges a bejövő hálózati víz bekötési lehetősége és a szennyvízrendszerhez csatlakozás előkészítése.
A szén-dioxid palackok mekkora méretekben elérhetőek?
5, 10, illetve 20 kg-os CO₂-palackokat kínálunk.
Honnan vehetek szén-dioxid palackot a szódagéphez?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és adunk ajánlatot CO₂-palackra, bérléssel vagy anélkül.
Honnan tudhatom, mekkora palackra van szükségem?
Szívesen segítünk a megfelelő méret kiválasztásában. Vegye fel velünk a kapcsolatot.
Saját szén-dioxid palackom van. Megoldható a töltése?
Igen, várjuk megkeresését elérhetőségeink egyikén.
Kifogyott a szén-dioxid palack, cserepalackra lenne szükségem. Mi a teendőm?
Hívja hibabejelentőnket, kollégánk mielőbb kiszáll a cseréhez: +36 70 570 0853.
Nem tetszik a szén-dioxid palack kinézete. Van megoldás?
Hálózati szódagépekhez alátétszekrényt biztosítunk az 5 kg-os palack rejtéséhez; 10–20 kg-hoz logózott takarózsákot, vagy beépítjük az Ön szekrényébe is.
Mi a különbség az aktív szénszűrő és a fordított ozmózis szűrő között?
Az aktív szén főként klórt és szerves anyagokat távolít el; az RO szinte minden oldott szennyezőt is, így alaposabb tisztítást ad (ásványokat is eltávolíthat).
Fordított ozmózis víztisztítóba szeretnék szűrőt cserélni. Mi a teendőm?
Vásárlás esetén kattintson ide; bérlésnél mi követjük a csereidőt, és egyeztetés után szervizes kollégáink cserélik.
Honnan tudom, hogy cserélni kell-e a szűrőt a fordított ozmózis víztisztítóban?
Általában 6–12 havonta esedékes. Jel lehet az íz vagy szag változása, a teljesítmény csökkenése. Átfolyásmérőt és mérőeszközt is tudunk biztosítani.
Honnan tudom, hogy cserélni kell-e a szűrőt az aktív szénszűrőmben?
Gyártói ajánlás szerint jellemzően 6–12 hónap. Jel lehet az íz/szag visszatérése, az áramlás lassulása. Mérőeszközzel is segítünk.
Mire jó a hidrogénes víz?
A hidrogénnel (H₂) dúsított víz antioxidáns tulajdonságú lehet, segíthet a szabad gyökök semlegesítésében és az oxidatív stressz csökkentésében.
A webshopból hogyan történik a szállítás?
GLS házhozszállítással.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Előre utalás és Barion bankkártyás fizetés.